Kaç günlerden beri kızım huzursuzdu haysuzdu 2 yaş senderomu dedik geçtik ama 2 günden beri sadece ateş oluyor vücudu sıcak sonra düşüyor çıkıyor ne burun akıntısı ne öksürük ne ishal veya kusma bir şeyi yok sadece ateş var bugünde sol gözü çapaklanmaya başladı sarı sarı sıvı oluyor siliyorum yine oluyor şimdi emzirmeye kalktım gözü kapanmış 2 günden beride iştahsız başına böyle bir şey gelen var mı doğduğundan beri çapaklanmazdı gözü ne yapacağımı şaşırdım