Çok güzel hayallerle Kızım suyu sevdiği için 3 günlük tatil planı yaptık eşim izne geldi gittik. Ama dün döndüğümüzde kızımın ateşi çıkmaya başladı. Dün öğleden sonradan itibaren,
37.8
38.0
38.4
Ve şuan 39.6 çıkıyor. Acile götürdük iğne yapıldı ama düşmüyor normalde düşer iğneden sonra neden böyle oldu 🥺 calpol aferin ve bıd antibiyotik verdi başladık kullanıyoruz, boğazı kıpkırmızı dedi doktor. Fayda etmiyor ilaçlar. Hala 40 a ramak var. Bu gece 2. kere ılık duş aldırdım. Üstünde sadece bezi var saçı yakmasın diye bağladım hafifçe. Altında çarşaf vantilatör ü tavana çevirdim içerde serinlik yaratsın diye bir türlü düşmüyor ateşi. Fitil verdim biraz önce hala yükseliyor. 16 aylık bebeğim. Napıcam başka 🥺🥺 doktora götürsem yine aynı ilaçları verecek 😔 bana bir çare Allah aşkına neden böyle oldu ki 😭😭