balyanak53 evet benim kızıma da profösör önerdi çünkü uyumadigi için gelişimi gerilemişti , uyku damlalarının zararı yok , ben çok araştırdım. 3 aydır kullanıyoruz ve gelişiminde bile faydasını gördüm, benim kızım akşam 9 da uyanirdi sabah 7 de yatardı hiç uyumadan