Oğlum herşey taklıt edıyor ne yapsak evde dişarda yada yanına bir çocuk gelse yada yabancı bir insan fark etmez neden böyle anlamış degılım 23 aylık oğlum her konuştuğumuzu tekrar edıyor mesela görüşürüz diyorum arkadaşa oda aynısı söylüyor zaten başı başına kelimesi çok bazen şaşırıyorum bana anne yat dıyor ben çünkü söylüyorum uyumasını ama tekrar edıp bana söylüyor bide yabancılara karşı çok samımı asla yabancılık cekmıyor kim olursa olsun hemen kucağına koşuyor yok yapma desemde dınlemıyor ama evde süslere asla dokumaz çaydanlık olsun yada tehlikeli bişey olsun yok dedi mi anlıyor kafasında kalıyor dokunmuyor sızın bebeklerınız ne durumda