wonderwoman Eşimin kuzeninin kına gecesi var erkek tarafıyım sizce bu elbise nasıl olur altına fuşya yeşil turuncu topuklu ayakkabıyla kombin yapsa güzel olur mu dügünde sade tek renk birşey giyinirim diye düşünüyorum
tenceretavakuskana wonderwoman ben yakıstıramadım ya Baska bı mekan ıcın cok guzel olabılır ama kına ıcın degıl sankı💐
gurbet_gelini12 wonderwoman elbise çok hoş ama kinaya gitmez bence başka bır seçenek yokmu onu giyseniz
tenceretavakuskana wonderwoman 🤭💐kokos ve hoş bı kombın olur sız begenıyosanız elbette gıyın yakısmıs zaten 💐
Laydaren Bence gayet şık bir elbise. Ama ayakkabı tercihi saha farklı olabilir. Elbise yeterince renkli ayakkabıda da bu kadar renk olması elbiseyi söndürür. Eğer varsa tek bant açık renk bir ayakkabı tercih edebilirsiniz