Mrvctnky biraz daha değişik bi versiyonu bnde. Beni çok aramaz aslında ama bni biraz görmezse bna küsüyo resmen. Bn orda yokmuşum gbi davranıyo. Mesela birini sevmediyse asla suratına bakmıyo asla muhattap olmuyo. Elini kolunu tutamam istemiyosa asla ağzına bişi sokamam. Daha 2 gnlüktü ebe emzirceksin 10 dk 15 dk sarılık olur diyodu ama o iki dk emip damaklarını kitliyodu imkansz emmiyodu. Kandırmak falan yalan imkansz. 🤣🤣
Valla katakterleriyle doğuyo bnlar. Folik asit bebeleri bnlar. Bn huylu olmasın sinirlnmesn dye kızdığı şeylern çok üstüne gitmemeye çalışyrm. Kızdığı şeyleri unutturmak amacım. Bi süre snra görcm artık kendimi mi kandırmışım yoksa işe yaramış mı 😅