miray7676 Kızlar park beşik kullanıyorum da henüz alt kısıma geçiş yapamadım , Bu hafta yapıcam , Üst kısımda kullandığınız sünger yatağımı kullanıyoruz alt kısımada ?
Humeyra1 miray7676 4 aylıkken tutunup kalkıyordu baya hareketlenmisti tedbiren indirdik bizde. Direkt yatağı koyduk o sert katı ve yatağı başka bişey koymadık