Kızlar merhabalar fikirlerinize çok ihtiyacım var 🥺 kızım 6 aylık ve yaklaşık iki aydır sütümün azalması problemiyle uğraştım çok şey denedim ama acıktığını hissettiğim için önce geceleri mama verdim sonra gün içinde derken sayı azaldı sadece geceleri emiyordu oda uyku sersemiyken gün içinde süt az olduğu için uğraşmak istemiyor yada doyamadığı için ağlayıp bırakıyordu mama takviyesiyle devam ettik tabi sütümü sağdım ama 20 ml bile çıkmadı bu da beni çok yıprattı ve kabullenip mama sayısını artırdım iki gece de emmek istemedi bende zorlamadım aşırı pişmanım sonra emzirmek istedim ama annem sütün ekşimiştir verme dedi süt ekşimesi diye bişey var mı emzirsem sıkıntı olur mu bu arada iki hafta geçti tabi sütte bitti gibi bişey ama ben bir damla da olsa anne sütü alsın istiyorum sanki onun bu bağa ihtiyacı varmış gibi hissediyorum 😞 yaşadınız mı böyle bişey emzirmeli miyim