kızlar bebeğim 10 aylık iki gündür ateş öksürük ses kısıklıgı var bugün daha bi arttı. doktor antibiyotik öksürük şurubu verdi içiyoruz ama ayrıyeten doğal şeylerle de geçirmek istiyorum baya kötü öksürüyor boğulur gibi ne yapsak hafifler geceleri zor uyuyor yardım?