Rules Kahve makinesi almıcam inat ettim 😂 frenchpress te demliyorum ama her yerine giriyor kahve ve yıkamasına gıcık oluykrum. Bardak için filtre aradım bulamadım. Kahve makinesi filtresiyle bardakta demleyen var mı? Yada başka yöntemle demleyen var mı?
Busragokceberra Rules Ben de makine var o yüzden tam anlamıyla nasıl yardımcı olacağımı bilmiyorum makine olmadan önce bir çaydanlık şeklinde camdan bir şey vardı Almancı komşumuz vermişti daha sonra ona filtre aldım filtrenin altına bir de plastik kap var onun uzerine filtre koyup kahve döküyorsun yavaş yavaş oluyordu kahvem
Sumeyraas Rules french press için kahve daha iri çekiliyor. Makine kahvesi ile yapılmıyor diye biliyorum.
Sumeyraas Rules süzgecin üzerine koy filtre kağıdı. Kahveyi üstüne koy. Üzerine sıcak su geçir. Kendim uydurdum olur belki🤣
Zlm Rules bu huni şeklinde filtreyi bardağın biraz üstünde kalacak şekilde savitlemeyi başarıdan kahveyi onun içine koy sıcak suyuda üstünden dök olur ama nasıl sabitlersin onu bilmiyorum
Rules aylinbb daha önce teklilerini falan aldım bi yerlerden. Ama evde almış olduğum büyük kahve var tadınıda çok sevdim ama demleme zoruna içmiyorum 😂 granül kahve içiyorum
Rules Busragokceberra ya işte bende her şeye bi makine veya ıvır zıvır almak istemiyorum ruhum daralıyor kalabalıktan. Frencpresin hem süzgecine çok giriyor yıkamak zor hemde süzgeç basılmıyor kahvenin tortusundan dolayı. Sizin komşu çok hayırlıymış 😂
Rules Sumeyraas AA bak bunu hiç bilmiyordum. O kadar gıcık bişey oluyor ki frencpresle sinirimden yapmıyorum artık
Rules Sumeyraas olabilir aslında ama oda meşakkatli sanki 😂 ay ne gıcık ya azcık modern olayım dedim olamıyorum ahahah
Rules Zlm işte onuda araştırdım onun içinde ayrı bi aparat gibi bişey almak lazım. Bende kalabalık eşya istemiyorım. Şu bardağa takılan kağıtlardan var mı diye baktım bulamadım
Zlm Rules öyle birşey yok diye biliyorum. Çöp şiş gibi ince birseyin varsa kağıdın kenarlarindan takip iki yüksek şeyin üstüne koyabilirsin
EkiminAnnesi Rules çay makinesiyle 😂 Ben de makine alacaktım bir ara çok baktım. Bende Karaca’nın kendi demleyen çay makinesinden var. E baktım aynı işi yapıyor mantığı aynı. Süzgüsünün içine kağıt filtre koyuyorum. Çok sabit kalmıyor ama süzgü de çok delikli değil zaten hiç geçirmiyor 😀 baktım iyi oldu makine almaktan vazgeçtim
Rules EkiminAnnesi ben evde kalabalık istemiyorım kıytırık bi makine zaten. Demliğin içinde mi demliyorsunuz. Daha sonra çay demleyince o demlikte kahvenin tadi kokusu kalıyor mu
EkiminAnnesi Rules çay makinemi güzelce kirecini falan temizleyip uzun süredir kullanmıyordum çaydanlık kullanmak daha pratik oldu bana son zamanlarda. Onu artık sadece kahve için kullanıyorum bayağıdır. Bir kere kahve sonrası çay yaptık ama kokusu falan kalmamıştı. Cam belki ondandır plastik olsa kalır mıydı bilmiyorum
Daenerys Rules gel canım ben anlatayım önce kahveyi koyuyorsun çok az su koyup bir güzel karıştırıyorsun.üzerine filtreyi indiriyorsun. O o şekilde 1 dk duruyor. Sonra filtreyi kaldırıp kalan sıcak suyu koyup biraz da öyle filtreyi indirmeden tutuyorsun. Filtreyi indirip fincana boşaltıyorsun içiyorsun :) tortu falan olmuyor
Rules Daenerys frenchpressin süzgecinin aralarına doluyor hep ve temizlemesi çok uzun sürüyor 🙄 gıcık ediyor beni. Şimdi bi video izledim kağıt süzgeci bardağa koyuyor kenarları dışa doğru büküp sabitliyor içine kahve su kolay yöntem gibi görüyor onu bi denicem. Teşekkürler 🌸
Daenerys Rules aaa french presi işim bitince suyla dolduruyorum kolay çıkıyor temizlemesi sorunsa eğer. Rica ederim 😇
Rules Zzpbelz onlarda çok ucuz değil ki? Hem kalabalık olduktan sonra ha ondan almışsın ha makine çok farketmiyor 🤷🏼♀️ Anam babam Türk kahvesi içmek varken antin kuntin işlere giden benim 😂
Zzpbelz Rules Frencpress bana çok uğraşsal geldiği için sevemiyorum 😂 Ama sizde haklısınız demlikler cidden uçuk fiyatlıymış. Makine alın daha iyi onun yerine o fiyat ne öyle.
Rules Daenerys benim kahve ince öğütülmüş sanırım o yüzden. Bende sı doldurup bekletiyorum makinaya atıyorum elde yıkıyorum ama arındıramıyırum