Nefestosss 3 ay 20 günlük kızım yüksek ateşle hastaneye götürdük kan alındı temiz çıktı ama idrarın yoğun iltihap enfeksiyon nedeniyle tedaviye başlandı her gün igne oluyor amikozit aynı durumu yasayan varmi aranızda