Gktrkgkc2021 iki çocuklu olunca daha zordur eminimki, desteksiz uyku için internetten vs araştırmalar yapın. Ben çok araştırdım okudum nacizhane kendi yaptıklarımdan örnek verecek olursam, ilk 5 aylıkken desteksiz uykuya başladık oğlum aşırı gazlı bir bebekti ne gecem ne gündüzüm vardı 5 dk da bir ağlayarak uyandığı günleri biliyorum. Emziği düşünce emzik için de ayrıca uyanır ağlardı. İlk önce kucağımda ya da ayağımda sallamayı bıraktırdım. Uyku rutini oluşturdum uyumadan önce ne yapıyorsak alt alma krem sürme masaj yapmak gibi (karnının da tok olduğundan emin olmanız gerekiyor) sonra yatağa yatırıp bende yanında yattım o gülüyor oynuyor uyumamak için direniyor hiç pes etmedim onunla oyun da oynamadım zaten en fazka yarım saat sonra uyuya kalmış oluyordu ben tabi o arada okşuyorum minik minik öpüyorum sarılıyorum ağladıkça bu şekilde sakinleştiriyorum yanındayım annecim diyorum, böyl böyle 3 güne alışmıştı. Ne piş piş ne müzik. Tam 11 aylık olduğunda da bir gecede emziği bıraktırdım artık emzik de almıyor uykuya geçeceğinde ( kademeli bir şekilde bıraktırdım) gece beslenmesini 9 aylıkken kestim benim oğlumda sürekli mama için ağlardı biraz sabredince gerçekten oluyor inanınki