Ah ah.. resmen çoğu anneye yapılan en büyük psikolojik baskı. Kilolu bebek sağlıklı bebek algısı. Ayni tepkiyi aliyorum açıklamaktan bıktım evet zayıf diyip geçiyorum. Ben zayıf uzunum eşimde öyle haliyle kızımda bize çekmiş boyuna veriyor kılo almıyor ince uzun bir bebek.. maşallah kırk bir kere, bebeğimin iştahını anlatamam. Kizim her seyi yedikten sonra millet ne derse desin sağlığı yerinde olsunda gerisi hiç önemli değil. Tabii arada biraz etli butlu olsa ne hoş olurdu diye düşünüyorum ama almıyor ne yapayım 😅😅