Aras_bulut öyle su şartım yoktu ama sütüm iyidi anne sütü çayı çiyordum humana. taşmaya başlayınca bıraktık çayı bide sagmakla aynı degil gerçekten en iyi pompayı kullanıyordum ama emince daha iyi içer 7 . Ayımıza giriyoruz hala emziriyorum emdikçe artıyor süt