Dimitrina_kovaceva Ameliyatsız burun kaldıran var mı aramızda? Botoks veya iple asma yöntemiyle vs ? Yaptırmayı düşünüyorum fikirlerinizi almak istedim 🥰 kıymetli deneyimlerinizi paylaşır mısınız ?
Balpeteklerii Burun dolgu çok başarılı buluyorum ben estetik oldum istediğim gibi olmadı ama sizi dolgu bence tatmin eder
barbarosunannesi Dimitrina_kovaceva iple ameliyatsiz ilk defa duydum .dolgu ile estetik arasında kaldım .dolgunun süresi kısa olduğu için estetiği tercih ettim.dusuk bir burnum vardı iyiki yaptirmisim diyorum .üç ay önce estetik oldum.volkan kıyak güzel dolgu yapıyor ınstagram’dan bakabilirsiniz
Dimitrina_kovaceva barbarosunannesi canım burnun tam uc noktasından bir ip sokuyorlar burnun dibine kadar oraya asıyorlar kalkıyor burun. Ama geçici bu da. Ben ameliyat olamıyorum. Aslında istiyordum ama sezaryenden sonra vazgeçtim 😊 benim burnumda öyle ameliyatlık bişey de yok aslında sadece 2-3 milim kalksa ucu yeter. Şeklinden memnunum kemer vs yok genişliği boyutu vs iyi yani. Ama konuşurken aşagı aşagı kayıyor 😅😅😅