Sule34 dedigim gibi cogu bebege yan etki yapiyor diye ben almamistim o zmanlar eski postlara da bakin ordada ayni seyleri yazmislardi kaka renginde degisiklik huzursuzluk gaz kabizlik gibi bence kullanmayin ben zamaninda diger annelerin yorumlarini gorunce denememistim kendim almistim doktoruma da soylemistim onu kullan demisti yani yazdigim markayi demisti