ahsenmomm Zeyneppa sabah akşam kullanmıştım eczacı kaç damla olduğunu söylemişti geçmiş zaman hatırlamıyorum . Ama bitiyordu çabucak haftada 1 alıyordum yenisini
Saki_kusu Aldım boşa aldım süt falan artmadı yılmadan emzirdim 2.ayımda sütüm geldi çok şükür sütü en iyi arttıran şey su arkadaşlar 🥰