prensveprensesannesi35 Simdiye kadar reflu yataginda yatiyordu ama artik sigmiyor rahat edemiyor cok yuksek olmayan bebek yastiginda yatiriyorum 5 aylik sizler nasil uyutuyorsunuz
Sumeyraas prensveprensesannesi35 reflü yatağını kendi yatağının altına koyup bir süre daha eğimli yatırdım. 6 aydan sonra yastıksız uyku tulumu ile yatırdım. Şuan 20 aylık hala yastıksız yatıyor.
1Mother1Boy prensveprensesannesi35 2 yaşına kadar yastık kullanmadım doktorumuz da önermiyordu zaten. 29 aylık yastıkla uyuyor. Yastık boğulma riskine karşı önerilmiyor
Sontvbukucu prensveprensesannesi35 2 parmak kalınlığında ince bir yastik kullanabilirsiniz. Normalde 2 yasa kadar yastıksız önerilir. Reflu yatagi ile işimiz bittikten sonra. Park yataginin bas kısmından egim olacak şekilde yatagin altini havlu vs nevresim gibi şeylerle besledim.
prensveprensesannesi35 Sumeyraas bizim bildigin yatak seklinde reflu yatagi altina koymam imkansiz o yuzden
prensveprensesannesi35 TwinsmomDA dumduz olunca kusar diye korkuyorum acikcasi bilemedim bende simdiye kdr reflu yatagindan kafam rahatti :(
prensveprensesannesi35 Mimik biz bkr kere bogulma teklikesu yasadkk doktor hafif egimli olsun dedi ay bende bilemedim yastik bebek yastigi cok kalinda degilde merak ettm herkes nasil yatiriyor diye analik zor 🙃
TwinsmomDA prensveprensesannesi35 benimkilerde reflüydü 6 aydan sonra düzeldi yan yatırın bişey olmaz
Mimik prensveprensesannesi35 ⅚ aylık olana kadar reflü yastık kullandım. Sonrasında yastık kullanmadım. 5-6 aylık olduktan sonra bebişlerin el kol kabiliyeti dönme kabiliyeti çok gelişmiş oluyor.boğulma ihtimali azalmış olur. Yine tetikte olun.
prensveprensesannesi35 Sontvbukucu evet cok dogru bende o sekilde egim vereyim yarin olmadi tesekkur ederim
prensveprensesannesi35 Valla kizlar zaten donup duruyor su an napcagimi sasirdim yan yatirdim arkasina yastok koydum bogulma riski yasadik diye bu korkum tedirginligim hep var gecmiyor
prensveprensesannesi35 Allah korusun hepsini hayir dumduzde yatirinca midesi agzina gelcek saniyorum yastiklada 2 yasa kadar onerilmiyor arastrdim kdriyla neyse bugunde reflu yatagina koydum idareten yarin bir caresine bakicam artik :(
BerrinHEA prensveprensesannesi35 yastık kullanmak yerine yatağının yattığı yeri eğimli hale getirin altına bişey koyarak