Y-A-Annesi Glcan5 bizde de ilk eşim kesmişti azcik etini kesmişti o an çok kötü oldu kizamadim bile hergun üzüldü sonuçta bilerek yapmadı. Uyanıkken kesmek çok zor biz de uyuyunca kesmeye başladık. Çok şükür sıkıntı yaşamadık bir daha derine inmeyin yeter