Kızlar 4 buçuk aylık kızım var normalde gündüzleri beşiğinde sallayarak uyutuyorum uyuyunca sallamayı bırakıyorum zaten 40-45 dk uyuyor. Geceleride memede uyuyor ben yanında yatıyorum hep o şekilde uyuyoruz ama misafirliğe gidince asla uyutamıyorum ve ağlamaktan çatlıyo uyuyamadığı için. Mesela bugün görümcemin kızının nikahı vardı oraya gittik ordan görümcemlere geçtik evde kalabalıktı yatak odasına geçip yanına yattım uyudu sonra kalktım yanından 40 dk uyudu neyse 2. Uykusundada aynı şekil yaptım uyumadı battaniyede salladık uyumadı🙄 çok zorlanıyorum misafirlikte uyutmakta. İnsanlarla muhabbet bile edemiyorum Ayakta sallayıncada uyumuyo çok denedim e herkesin evindede yatıp onu memede uyutamamki varmı fikri olan?