Kızlar selam ikinci bebeğime hamileyim 36+2 kanala inmiş dedi doktor bu sıralar sürekli bir ağrım var ama adet sancısı gibi değil daha hafif bebek hareket ettikçe aşağı bastırıyor böyle sanki kafasını çeviriyor çivi gibi sonrada vajinaya bir sancı giriyor akıntım oluyor falan kendini kaçtığında aşağı çok baskı oluyor dehşet bir ağrı ama düzenli değil sizce acile gitmelimiyim 🙏🏻