Kızlar kaç doktor değiştirdim doktorlarım hiç test yapmıyor d vitaminini bile kendim başladım wellcare kullanıyorum biogai kullanıyorum probiyotik için barsakları için.Doktorum d vitamini bırak dedi ben bildiğim 1 yaşına kadar kullanılmalı. Şimdi deneyimli annelere sorum şu demir ilacı kullanılmalı mı? Balık yağı herhangi bir vitamin bebeğim için yararlı olan tavsiyeniz varmı?