ayseozcil bizim ateşimiz olmadı başka bir şey için idrar verdik enfeksiyon olduğunu öğrendik . Ben kilo almadığını fark etmiştim sadece doktora götürecektim pazartesi ama bu gün götürdüm enfeksiyon olduğunu öğrenince birde benim kafam şurada karıştı doktor dediki kız bebeklerde idrar testi yanıltıcı olabiliyor kültür isteyelim dedim salı günü çıkacak sonuçlarda sonuçlar çıkmadan bizi antibiyotiğe başlattı beş gün kullanacağız antibiyotiği dedi sonuç çıkacak antibiyotik kullanımı bitecek yani yaniktici derken neyi kast etti enfeksiyon olmayabilir mi boşuna antibiyotik içiyor olabilir mi kafam karıştı çok .