Kayra02 Merhabalar ptesi günü (20 Haziran) rota aşısı oldu bebeğim o günden bikaç gün öncede kötü kokulu kakası vardı son 2 gündür mukuslu kaka yapıyor ve kusması da arttı zaten kusan bi bebekti ama aşı yan etkisi olabilir mi doktora gittiniz mi böyle bi yan etki yaşayan oldu mu
Nurrr1 Kayra02 dün olduk aşıyı ancak doktorumuz hiçbir yan etkisi olmayacağını çok çok nadir ateş yapabilceğini söyledi başka bir etkisi olmax dedi
ggulsen09 Kayra02 bu ayın sonunda 2.ci dozu yaptırıcam İlk dozda hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür umarım diğerinde de olmaz Doktorunuza danışın isterseniz salgın var şu an yakalanmış olabilir aşılı olduğu için hafif atlatıyor olabilir geçmiş olsun şimdiden 🫶🏻
Glstnyy Kayra02 merhaba, bizde rota 1.doz da doktor kontrolünde doktorumuz,yan etki olarak kusma olursa yada çocuk durmazsa getirin demişti. Doktora görünmekte fayda var , geçmiş olsun
Nurrr1 Kayra02 kötü düşünmeyin umarım öyle bir şey değildir bazı bebekler daha hassas belki o yüzden sizin bebişinize öyle bir etkisi olmuş olabilir ama doktorunuza göstermekte yarar var tabi