İyi akşamlar💋 bebeğim 16 ay 10 günlük bu zamana kadar daha hiç süt ve süt ürünlerini yumurtayı yemedi çünkü alerjisi vardı. Daha doğrusu hala var. Yumurta beyazına ceviz fındık mercimek ve susama. Ama çok şükür ki bugün itibariyle 5 günlük bi hastanede yatma sürecinden sonra süt ve süt ürünlerine, yumurta sarısına olan alerjisi bitti💪🏻 Darısı tüm alerjik bebelerin de başına inşallah.. Bu yazıda burada dursun❤️