Simay0 8 aylık kızımda 1 hafta önce aniden pişik ve mantar başladı gece oldu sabaha kadar derisi tahriş oldu soyuldu ve kanadı doktorumuz üç tane farklı mantar ilacı verdi hepsini karıştırdık kullanmaya başladık ara ara havalandırdım bezlemedim fakat hiç bir fayda etmedi her kaka yapmasında yarası kanıyor ve kabuk tutmuyor bir türlü bugün ilk defa kantoron yağı sürdüm kızarıklığını biraz aldı gibi ne yapmam gerekiyor aranızda var mı başına gelen öneride bulunabilecek olan?
Goktugunannesi1234 Simay0 alerji olma ihtimalini de göz önünde bulundurun en son farklı bir yiyecek yedi mi diye düşünün bence. Geçmiş olsun
YgmrEla Simay0 trosyd kullandin mi peki, o çok iyi, geçenlerde çok kötü pişik oldu yavrum, bepantol hametan ve dalin in pişik kremi hiç işe yaramadı, doktor trosyd yazdı, iki güne geçti. Kantaron da çok iyi kullanmaya devam edebilirsin
Simay0 290818 birkaç kişi kullan dedi ama yetişkin ilacı olduğu için tereddütte kaldım kullanmalımıyım sizce?
290818 Simay0 mecburen kullanıyoruz canım emin ol iyi gelecek kullan bana birebir doktor yazmıştı ve iyi geliyor
Masmeh Cavilion sprey çok iyi geliyor,benim kızımda da yara haline gelmişti pişik ,hastanede küvezde kaldığı dönem.Üniversite hastanesi çocuk bölümü o spreyden istemişti bizden.Altını temizleyip,havalandırıyordum sonrasında bepantol krem ve en son spreyi yara olan bölgeye sıkıyordum. Kızımın pişiriniz İyileştirmişti.Spreyin mantığı çiş ve kakanın yara ile temasını engelleyip bariyer oluşturmasıymış.