Selam hanımlar benim bebişim 15 aylık 9 aylıkke yürüdü şuanda bulduğu herşeye tırmanıyor yürümüyor adeta koşuyor herleye çok ilgili ve aşırı hareketli dışarı çıktığında zaptemrk baya zor enerjisi bitmiyor bitmiyor aslında ben öyle düşmümğyorum dışarıya çık ilgili bir bebe ama dışarıdan görenler hiperaktif olabilir mi biz böyle bebe görmedik 1000/1 olur Dalan diyorlar ama hakikaten çok hareketli başına gelen varsa yazarsa sevinirim
-