Merhaba bir sorum olacak annelere. Benim 3 aylık bebeğim var. Bundan 8 gün önceden sulu ishal oldu doktora götürdü, idrar verdik ve çok bakteri olduğunu söyledi. 6 günlük antibiyotik tedavisine başladık bugün 4. Gün fakat hala aynı sulu ishali var niyeyse geçmiyor. Herhangi bir huzursuzluğu sancısı ateşi yok fakat ishali geçmiyor. Kafama çok takıyorum bişey olur diye korkuyorum çocuğuma. Lütfen yardımcı olun. Bu durumu yaşayan var mı 3 aylıkken bebeği. Ayrıca sadece mama ile besleniyor anne sütü almıyor. Lütfen bilen kişiler yazarsa sevinirim çok korkuyorum 😭😭😭