2mom evet haklısınız 3 gündür tuzlu su yapmaktan tansiyon çıkacak artık bende de, randevu alıp gittim diyesiye kadar o şekilde idare ettim, şuan dişçi antibiyotik ve ağrı kesici yazdi, kanal tedavisi için mi bilmiyorum, kanal için beni endodontiye yönlendirdi çünkü ben dişçiye ağrım için bişey verin demiştim amoklavin ve arveles vermiş bende siz gibi emziriyorum, her ilacı da alamıyoruz malum emzirmkten ötürü, bayram sonu memlekette kalicam işte o yüzden tedaviye ara vermem gerekirse nasıl olur merak ettim de