DamlaAaG canım şöyle yapalım ben ürünü birazdan tutumlu anne sitesine koyayım 3 tl ye. Hesap numarası atayım sana sen benim hesabıma yatır sonra siteden yürüteci al çünkü şuan tutumlu anne sitesinde kargo bedava o yüzden diyorum. Bütün parayı da siteden alsam yani hesabıma yatırmazsan da kesinti çok oluyor o siteden o yüzden böyle diyorum ama sen nasıl dersin bilmem