Bunu bende sormuştum doktora “midesinden değil bağırsaklarından geliyordur, normalde bizimde bağırsaklarımızdan ses geliyor ama derimiz kalın olduğu için duymuyoruz bebeklerin daha ince olduğu için duyuluyor ” demişti. 🤷 Emdikten sonra da hıçkırık tutar dedi ama onun nedenini sormadım 😂