Merhaba güzel anneler bebeğim 5 ay 21 günlük ben meyve püreleri yapıp ara ara veriyorum yoğurt falanda yediriyorum ama 6 aylık olunca kahvaltısı öğle yemeği ve akşam yemeği nasıl olur neler yapmalıyız sizin takip ettiğin bir yer var mı varsa banada önerirseniz çok sevinirim 🤗 ‘Bu çocuk aç’ ve ‘Acıkınca yer’ diye 2 tane kitap buldum bunları almalı mıyım ? Bu ek gıda serüveninde neler yapmalıyız nasıl ilerlemeliyiz herhangi bir çocuk doktoruna görünmemiz gerekiyor mu bizim henüz bir doktorumuz yok çok şükür doktorluk bir işimiz olmadığından Rabbim korusun tüm bebeklerimizi 🤲🏻 Yardımcı olursanız eğer çok sevinirim şimdiden hepinize teşekkür ederim 🌸💐