Kızım 9 buçuk aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri kahvaltıda neler yaptıysam yemedi. Sadece yediği hipp pirinçli bisküvi peynir yumurta bi meyve çeşidini karıştırıyorum bunu yiyor bir kase bitiriyor. Ama diğer öğünler taneli pilavdır erişte çorba köfte herşeyi yiyor bunu nasıl düzelticem değişik şeyler yapıyorum ama asla yemiyor