Bugün kutusuna biraz baktım 6+ devam sütü ile hazırlanır vs yazıyor anlayamadım… daha mı tok tutuyor ya da evde hazırlanmıyor mu? Herkes kullanıyor mu tercihe mi bağlı? Biraz bilgilendirebilir misiniz? Doktor konu ile ilgili bişey söylemedi ben de sormadım açıkçası unuttum