_BirKalpteikiPrens_ nisrem Hakkarideyiz şuan mecburen burdaki devlet Hastanesi’ne götürcez suanlik özel hastane burda yok.Amin inşaAllah teşekkür ederim Sizinde geçer bian önce inşaAllah çok geçmiş olsun Rabb’im korusun evlatlarımızi🙏🌼
nisrem _BirKalpteikiPrens_ bnm doktorum da özellikle ozele gitmene gerek yok acelesi yok devlette randevu kovala dedi bnde oyle yapacağım ins…Sonucu burayada yazar msnz acaba??
Elifsmotherr nisrem Bizimde hep kalpte hem bağırsakta parlaklık var denildi. Fetal eko çektirdim. çok şükür temiz çıkmıştı. Kızım şuan 28 aylık çok şükür bir sıkıntımiz yok
nisrem Elifsmotherr cok sevindim sizin adiniza darisi bizim basimiza ins dualarinizi esirgemeyin bizden de olur mu??
_BirKalpteikiPrens_ nisrem evet bizim doktorumuz da korkulucak bişey yok çoğu bebekte oluyor kendiliğinden geçiyor dedi ama yine de içimiz rahat etsin istiyoruz tabi.Yazarim tabi
_BirKalpteikiPrens_ nisrem evet maalesef zor bir gündü. İyi yapmışsın canım geçmiştir inşaAllah sizin de güzel sonuçlar alırsın🙏🌸