Merhaba, benım bebeğimde kolık bi bebekti kendını gazdan dolayı çok kasıyodu mosmor oluyo ağlama krizlerine gırıyodu kasıyodu çok kendını onu yaptığı zaman vıdeosunu çekip çok doktora götürdük gazdan yaptığı kolikten dolayı yaptığı teshis koydu prof ben yasadığımı soyliyorm bebeğim bir yasına kadar kolikliği de devam etti çok da zorlandım siZe tavsiyem bebeğinz küçük vıdeosunu çekin ve çocuk nöroloğuna göstern bende göturdum herseye bakıyolar içiniz rahatlıyo ve çocuk doktorunuza da danısın siZi korkutmak istemem kötü düşünmeyin lutfen kolık teShısı koymak için bi
Kırk doktor gezdık yani her çocuk doktoru anlamıyo herşeyi garanti olsun içinizde kalmasın oğlum suan ıkı yasında hiç bi sıkıntı yok ama kolık durumu bu ağlama krizleri bebekken beni çok korkutmustu bes saat ağlıyo bayılacak gbi oluyodu belki gaZdan yapıyodur görmeden yorum yapmak doğru olmaz lutfen doktorunuza danısın sizde iyi gunlerde buyutun