Merhabalar, bebeğim tam 9 aylık. 2 haftadır aşırı derecede huysuz, huyu suyu değişti resmen. Normalde oyuncaklarla oyalanırdık ama artık oda yok. Nasıl oyalayacağımı şaşırdım. Ayağa kalktığım an çığlık çığlığa ağlıyor, saniyelik başka odaya geçtiğimde katılıyor resmen. Elinden birşey düşsün ağlıyor, oyuncağını alamasın ağlıyor ayrıca sinirli bir şekilde ellerini sıkıp çığlık atıyor, bağırıyor. Sizde durumlar nasıl?