Arkadaşlar ağlamamak için kendimi zor tutuyorum abartıyor muyum bilmiyorum ama bebeğimin emmesi iyi hatta abartıyor bazen hiç ayrılmak istemiyor ama sürekli bi emme isteği vardı bende emzik başladım 40 I çıkmadan ama şimdi emziği atıp elini sokuyor göğüsümden ayrılır ayrılmaz tekrar elini emiyor normal mi bilmiyorum geçici bir durumsa ne zaman geçer beşiğine koydum uyudu diye 10 dk sonra gidip baktım ki uyanmış öyle elini emiyor sessiz sessiz 🤷♀️
Yardım edebilir misiniz ne yapabilirim