[silindi] Melek_Eymenim Boyun kilomun bizcesi sizcesi olmaz. Doğumda ne kadar sonra ne kadar uzamış Dr unuz bakar ve zaten kısaysa gelişimde sorun varsa iletir. Ortalama ayda 3cm uzaması gerekir. Yani doğduğundan 2 aylık olana kadar 6 cm uzamışsa gelişimi normal ilerliyordur.
Dgndrmz Melek_Eymenim valla canım bilmiyorum doktor daha iyi bilirde kısa geldi bana biraz tabı doktor daha iyi bilir bizde yarın tam 2 aylık oluyoruz 52 cm doğmustu oğlum bir buçuk aylıkken 57 cm di suan bilmiyorum kaç oldu
Goktugmom Genetik olabilir yad abaska bi sorun doktrounuza basvurun bence yada yanlis olcum verdiniz bilmiyorum ama bebekler dogduklrinda 45 50 cm oluyorlar zaten
Esraygt Melek_Eymenim biz de 2 aylığız bugün ölçüldü 6 kilo boyu 60 cm gayet iyi dedi ama senin doktorun demedimi birşey
Farahzeynep 2 aylık bebeğin 39 cm olmaz herhalde, yanlış yazmış bence 🙄 ayrıca doğduğu boya göre değişir bu,benim kızım 47 cm doğdu, 2 aylıkken 56 cmdi 🙄
denizkiziblog Saglikli mi onemli olan o. Bebeginizin boyu kilosu su olmalı degilse saglıksız diye bir durum yok, bizimki 50 cm dogdu mesela, bize de uzun demislerdi neticeye bakın saglıklıysa dusunmeyin boyle seyler.
Deletedmom109 Benim bebeğim baya küçük doğdu 2300 43 cm ölçülmüştü doğum belgesinde. 2 hafta sonra doktor kontrolünde 49 cm ölçtü doktor. İlk ölçümden bahsedince öyle birşey mümkün değil sağlıklı bir bebek 43 cm doğmaz 46-47 doğmuş olması lazım yanlış ölçmüşler dedi. O yüzden 39 bana imkansız geldi sizinkide yanlış ölçümdür muhtemelen
Berfe Melek_Eymenim 39 olan baş çevresi olmasın siz karıştırıyor olabilirsiniz yıllardır kadın Doğum hemşiresiyim prematüre hariç 39 cm doğan bebek bile olmadı
Melek_Eymenim Bkt10 evet bizde 59 santim yanlis yazdm 😂 bisi sorcam da size sizin bebeginiz dilini dışarı cikariyo mu