Hangi mamayı kullanıyorsunuz memnun musunuz
Elbol sma comfort 👍👍
Elbol evolvia
Elbol Aptamil, benim oğlum diğerlerini içmedi…
Elbol bence her bebeğin bünyesine göre değişir diye düşünüyorum ama evolvıadan yanayım
Elbol hipp kullanıyoruz çok memnunuz
Hipp combiotik kullanıyoruz 👍
Doktorlar dahil kimse mama önermiyor ama iyi olanı da tercih etmek istiyoruz