Cansuzana Kızlar 16 gündür doğum yapalı kanam kesildi ama beyaz bı akıntı akıyor ve çok kokuyor bu durumu yaşayan oldu mu başına böyle bişey gelen var ya da ne zaman gecicek piskolojim alak bulak yardım edin lütfen
amansallagitsin Cansuzana vallah yasamadim ben beyaz akinti olmasi normalde koku olmasi biraz tuhaf doktora gidin en iyisi bi baktirin enfeksiyon filan mi kaptiniz acaba
Arasasya63 Cansuzana bende de aynı şey var sanırım enfeksiyon var ben öyle dusunuyorum doktora gitmek lazım ama normal doğum sonrası tekrar muayene olmaktan cekindigim için gidemiyorum valla
Cansuzana amansallagitsin bilmiyorum ya bu durum beni maf ediyor çok kokuyor azalıyor bitiyor yine başlıyor
Cansuzana Arasasya63 bende çok çekiniyorum acaba sağlık ocağında bu durumu hemşire ye anlatsak herhangi bir ilaç verirmi
Arasasya63 Cansuzana ben doktorumu arayarak sorucam sanırım sağlık ocakları sanmıyorum bununla ilgili birşey vermezler