Dondurmalikahve Minikoglummm Kaşıkla verip kepçeyle alacakları için piyasanın son durumu ne olacak onu merak ediyorum. Yağ en az 300 400 lira, süt en ucuz 20 lira olur artık
Baharyagmurux Minikoglummm temmuzda aciklanacak asgari ucretle geciniyoruz ama zam gelmesine sevinemez olduk. Asgari ucrete zam gelmeden once herseye zami bindiriyorlar geldikten sonra birdaha bindiriyorlar gelen zam cebimize girmiyor aksine fazlasiyla cikar oldu artik.
2maviboncuk Minikoglummm Keşke birlik olup bi dur diye bilsek bu gidişe çay kaşığıyla verip kepçeyle alıyorlar keşke 20 sene önce yaşasaydık şu hayatı biz yaşadıkta çocuklarımız yaşasaydı ülkenin durumu çok kötü nasıl gelecekleri olacak evlatlarımızın
Esmece Baştakilerin tuzu kuru Ülkeyi kaosa sürükleyip savaş çıksın istiyorlar çünkü insanlardan bu şekilde kurtulacaklar Hakkım helal değil hiçbirine sırf boğaza çalışır olduk eskiyi bile mumla arar hale geldik