baltopagasii evet 6 ayda tek ögün verdim ben hep fakat şöyle 1 çay bardagı kadar yiyebilir örneğin yaptınız hepsini yemedi farklı saatlerde tekrar yedirmeyi deneyebilirsiniz 8. Ayda 2 ögüne geçtim ve 8,5 aylık şuan 3 öğün yiyor
Tek ögün yedirirken bir gün kahvaltı veriyordum bir diğer gün sebze içerikli öğün veriyordum bir diğer günde meyve içerikli bir öğün hazırlıyordum bu şekilde çeşitlilik katmaya özen gösterdim hep farkı besinlerden faydalanabilsin diye