Kizlar oglum 5 yasinda eylulde anaokuluna başlıcak inşallah ama tuvaletini tek başına halledebilecek mi bilemiyorum , büyüğünü yaptığında tuvaleti tam anlamıyla ıyi yıkayamiyor popusunu kendisi yıkayamıyor bnde ıslak mendile alıştırdım mecbur orda nasıl yapicak nasıl alıştırıcam bilmiyorum tecrübeli anneler yardimmm😊