QueenMommm Ay kızlar kızıma mücver yapayım dedim hepsini robottan geçirdim pişiriyorum pişmiyo içi çiğ kalıyor napcam😢
Flower123 QueenMommm robottan geçirmenize gerek yok ki rendelen ince yeriyle rendeleyin güzelce karıştın ocağın altını az açın ince bi şekilde yayın birde pişer o
ikizerkekannesi QueenMommm ben köfte mücver gibi şeyleri içi pişsin diye çatalla bastırarak pişiriyorum en küçük ocak kısık ateşde sık sık çatalla bastır
Mervedr QueenMommm bnm yaptıklarımında içi öyle çok pismiyo ama cocuga yediriyorum bisey olmadı çok seviyo mücveri
QueenMommm Flower123 valla altını kistim pişmedi yandı çöp şimdi guzwl pişti ama içi çiğ böylede verilmez dimi çocuğa 😕
QueenMommm Minelinannesi355 yok ince yaptım yapıştı yandı biraz daha kalın yaptım pişti ama içi pişmedi
Asyaayaz1 Bende bugün mücver yaptım kabağın suyunu iyi sıkmanız gerekiyor cnm ben iki yumurta 1 çay bardağı un 2 kabak havuç vs hepsini sıkarak koyuyorum ile yapıyorum yemek kaşığı İle dökerek yapıyorum 1 dk olmadan pişiyor zaten çevirerek.
Mihrimahim16 QueenMommm Kabağı rendele suyunu iyice sık rendenin kücük kısmını kullan canım… Ununu çok fazla atmamalısın…