Arkadaşlar merhaba, bebeğim 2 ay 8 günlük sadece anne sütü ile besleniyor, 15 günlükten beri gaz problemimiz var düzenli damla kullanıyoruz. Her gün düzenli kakasını yapardı günde 2 defa kesin bazen 3-4 ü de bulurdu. Dün öğlen dışkısında kan vardı ve ilk defa oldu, akşamüstü tekrar yaptı ama kan yoktu biraz mukuslu gibiydi ve o da ilk defa oldu. Dün akşamüstünden beri hiç yapmadı bugün onun sancısını çok çektik malesef. Bebeğim acaba kabız mı oldu ya da alerjisi var da hem kan hem mukus hemde bugün kakasını hiç yapmaması belirti mi veriyor. Lütfen yardımcı olur musunuz kafam çok karışık😔