kelebek21 idil21 Tutkuayk Benim emzik bırakma paylaşımım vardı mutlaka deneyiniz derim bulabilirseniz okuyun lütfen umarım ışık olur size 🥰
BirEylulMeselesii idil21 emziği kesin iki günde bitti bizimde kestim artık kötü olmuş bu dedim emmeye çalıştı olmadı arada emme diyo emziğe emme emme dedi geri çıkardım kötüüü dedi unuttu gitti 22 aylığız
idil21 BirEylulMeselesii Daha önce kestim ,iyi ki yedeği vardı🤣🤣 uyurken veriyorum emziğini aslında. Emzik tutsa dert tutmasa dert 😁 Teşekkür ederim. Tekrar deneyeceğim 🥰
Tutkuayk Ya ben kstim ucunu yaktım acı surdum naparsam yapayım olmadı asla uyumuyor bıle gozlerı kan canagı dolasıyor dayanamıyorum verıyorum bu aeferde