Feyzosumunannesi Sybabys 10 gun once olduk cok sukur bir yan etkisi olmadı 2.ay aşısından korkuyorum ama 1taneye cok üzüldüm 2. Ay da 2 bacak 1 koldan yapacaklarmış 🤦♀️😭😭😭
Melekbas Sybabys bizde yapmisti ilk gun bir sikinti olmadi ama ikinci gun cok huysuzdu ne uyuyordu ne uyaniyordu uyuyana kadar surunduruyordu 🙈
1kiz1oglan- Ay aşısı bisey yapmıyor canm 2. Ayda 3 tane aşı olucak o biraz huysuzluk ateş yapabilir ama bizde oda olmamıştı çok şükür