expelliarmus Maalesef emzirme sürecinde kullanamıyorsunuz. Çocukluğumdan gelen bir öfke problemim vardı. Daha el kadar bebekken sinirden kendimi yırtıyormuşum. Ortaokulda ilaçlı tedavi gördüm. Lustral+xnax kullanmıştım. Daha sonrasında nefes egzersizleri ve akupunktur yöntemli bir tedavi aldım. Şuan gözüm dönmediği sürece sakin bir insanım. Fakat size bir tavsiyem var. Allahım göstermesin, asla yaşatmasın. İlaçları kendi üzerinize yazdırmayın eğer kullanacaksanız. Allah korusun insanız her şey başımıza gelebilir bir boşanma durumunda velayet için çok büyük engel oluşturuyor. Arkadaşım hala bunun davasını sürüyor.