Svly1212 merhabalar. Oğlum şu an 2 yaşında ve ben o iki aylık olduğundan beri elimden geldiğince bir yerlere gitmeye çalışıyorum. Otel tatili de oldu kampta oldu. Guneydoguyu gezdim en son Ekim ayında beş şehir. Yarın da bulunduğum yerde kamp yapacağım ve nasipse de bayramda Alanya’ya gideceğim. Bence korkmayın çocuk bu illaki zorluğu olacak illaki çok rahat olamayacaksınız ama onunla daha güzel oluyor. Hem o da alışmış olur diye düşünüyorum. Onun sevdiği oyuncakları,kitapları vs alın yanınıza mutlaka ve uyku saatlerini kaçırmamaya çalışın.